det är söndag idag va :P

2009-08-16 @ 18:02:58
Helgen har varit bra faktiskt, vi har haft nåt o gjort för omväxlingens skull. I fredags jobbade jag, men igår åkte vi ut till dennis föräldrar o va där hela dan. På kvällen kom mamma o pappa o så grilla vi o åt massa god mat.
Linnea kom o klippte min lugg som vi försökt få tid till i några dagar.
Imorse gick dennis upp o började tvätta vid sju, jag städa hela lägenheten o sen drog vi till linköping för o ha nåt o göra. Vi skulle kolla lite grejer på babyproffsen men det fanns inget av det vi skulle ha. Så vi gick till ikano huset istället.
Min mobil har gått sönder så jag försökte få en ny på telenor o snäll som killen va så fixa han det (får egentligen inte byta förrän i oktober lr va de va) så nu har jag köpt nåt så modernt som "touch screen" (vet inte hur det stavas) så nu försöker jag förstå mig på hur den fungerar.
Känns som att vi hunnit med rätt mycket idag.

Just för tillfället väntar jag på att mamma och alla andra con mi familia ska komma hit, dennis åkte ut o jaga o det är ju inge kul o va själv :P nee men jag skulle göra mammas naglar.
Kom ju på nu när jag skrev det att jag inte lagt ut bilden på carros bröllopsnaglar, kanske ska ta o göra det då.


Kommentarer
Postat av: Carro

Vi missa ju på att d kanske skulle vart finare o ta kort på handen me ringarna på kanske:D haha! Fast naglarna e ju så jävla snygga asså;)

2009-08-17 @ 08:55:53
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fast Nova gråeter ju inte på natten utan på dagen o kvällen... Vet du när öppna förskolan startar???

2009-08-17 @ 13:59:51
URL: http://mammapagang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0