jag som aldrig blir sjuk..

2009-04-27 @ 11:39:25
Går tiden fort eller går den fort?

Hinner ju inte med alls, fattar inte att det har varit helg. Men det har de, i lördags for lilla familjen in till stan för att köpa kostym till dennis som han ska ha på hilmas dop. Jätte fin va den. Handlade även lite små grejer nere på clas olsson, riktigt fräscht har det blivit där nere, lätt att hitta saker. När vi va klara i stan åkte vi ut till mamma o pappa för o grilla. Det var smarrigt. Hilma sov mest hela dagen så det var en riktigt lugn dag.

Igår började jag morgonen med en försrkäcklig smärta i hela kroppen, o sen magsjuka på de. Så gårdagen var inget att ha, låg i sängen hela dan o tyckte lite synd om mig själv. Men dennis var så gullig, han åkte o handlade, tvättade och tog hand om hilma när jag inte mådde bra.

Idag ska jag bara ta det lugnt o försöka få i mig lite mat, o hoppas att magsjukan går över. Jag som inte varit sjuk sen flera år tillbaks.
Nee nu ska jag lägga mej igen för nu orkar jag inte sitta upprätt längre.

Kommentarer
Postat av: Towe

stackare :(



glöm inte kolla NT på lördag!

2009-04-28 @ 17:10:55
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0