Måndag..

2008-11-24 @ 15:54:14

Idag mår jag mycket bättre, bebis har sparkat och rört sig hela natten, så mycket sömn har man inte fått. Men det är de värt, bara man vet att ens bebis mår bra :)

Är liite sugen på att göra nåt för mig själv, unna mig något inför julen. Towe och jag har ju pratat om nån spa grej, tror att det skulle vara helt underbart att bara får ta de lugnt o sen kunna snacka med nån som är gravid :)
Nån som vet vart man kan gå på nåt bra spa?

annars väntar jag på att klockan ska slå fem så att min kund kommer, så att jag kan gå hem o laga mat tills dennis kommer hem sen ikväll. Känner att jag redan är liite hungrig så måste väl stoppa i mig nåt annars blir inte bebis glad.
Blev så himmla sugen på potatis gratäng, läste nämligen towes blogg o de stog att hon skulle äta de, blev jätte sugen. Men det är ju inte så lätt att ställa sig o laga mat när man är på jobbet :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0