Förlossningen...

2008-11-23 @ 11:59:50

Det har varit full fart ända sen i onsdags känns det som, jobbade onsdag och torsdag. Skulle jobba fredag med men jag blev hemskickad för att jag inte mådde bra :( ville egentligen inte hem, men det var nog bäst att lyda chefen :P
Freda kvällen slutade med att vi fick åka in till förlossningen, och där spenderade vi kvällen genom att ta prover och kolla på idol.
De lyssnade på hjärtat på bebis, och tog ultra, såg inte så mycket, ville inte se heller för jag var så rädd att man skulle se vad det va. Men allt med bebis såg bra ut. Hade vita blodkroppar eller va de va så jag har antagligen nån urinvägs inflammation, plus att jag har magkatarr så fick medicin mot det. Börjar känna mig som en gammal tant som äter 1211 medicinsorter.
I går var jag och dennis inne i stan och kollade på barnvagn, det är så himla svårt vad man ska välja, men nu har vi nog bestämt oss, bara färgen på vagnen som är kvar att bestämma. Provade även bilbarnstol i bilen för att kolla att den passa, man fick nämligen med en när man köpte den vagnen vi ville ha. Men som den vanliga turen så passade inte stolen, Bältet var för kort. Tydligen har volvo kortare bälte än andra bilar så då va de bara o hitta nåt annat. Så ni som har volvo, PROVA innan!
Sen va de ut till bottna på middag hos morfar, han fyllde år. Åt riktig husmanskost, inte varje dag man får det. Gott va de, träffade även kusinerna. Sen åkte dennis hem till sig, och jag följde med mamma o dom hem , alla fick känna en varsin spark från bebis, o de tyckte dom var jätte roligt. Sen somna jag.
Idag väntar jag på att dennis ska komma hem ifrån sitt jagande så vi kan åka hem o hitta på nåt skoj, blir väl liggande framför soffan endå till slut.

Fint väder idag, ska nog ut på en promenad tror jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0