nu äre jul igen

2008-12-23 @ 09:24:28
En dag kvar till julafton, och jag har min första lediga dag på länge. O vart ska jag om inte in till norrköping city dit alla andra ska som har fått lön. Men vad ska man göra när man inte hunnit med o köpt alla julklappar?! de är bara att försöka slåss om parkering och försöka slå sig fram på stan, finns inget annat sätt.

Känner att jule n iår inte kommer bli som alla andra år, har inte lika stor ångest. Har haft den , men det har lagt sig liite. Kanske är det för att man vet att man ska få en liiten krabat som också vill fira jul som alla småbarn. Eller att man bara kommit över det där jobbiga med julen. Får väl se efter jul sen om jag känner lika dant. KÄnns liite roligt med jul iaf.

går in i vecka 31 idag, är tröttare än någonsin. Ska knipa en vecka lite drygt sen känns det som att den får komma när den vill. Börjar bli jobbit nu.

nee nu ska jag in till stan, o försöka med att hinna träffa sara o titta på hennes nya lägenhet.

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: towe

gumman då, du kan ju inte bara knipa en vecka till :P

2008-12-26 @ 16:57:47
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0