nedräkning

2008-12-16 @ 10:08:09
Idag går jag in i vecka 30 i graviditeten, känns som att man nyss fick reda på de. Men nu börjar nedräkningen till födseln. Börjar känna att det är allt tyngre o tyngre och jobbigare. Men endå mycket mer sparkar och liv i magen :)
Denna vecka jobbar jag arslet av mig, sen nästa vecka jobbar jag bara måndag sen är jag ledig till vecka 1 lr va de blir. Ska bli liite skönt med liite ledigt o hinna med o träffa familjen och kompisarna som man inte gjort på ett tag.

I fredags var jag inne i skolan och kollade på lucia, verkligen värt o se roligt va de. Träffade även de flesta klasskompisar som man inte sett på ett tag. Det var liite roligt, men kunde inte stanna så länge började ju jobba sen.

Har  precis hafat kund här hemma o blev klar nu, börjar inte förrän kl tolv igen, får man vila en liiten stund iaf, de är segt o börja åtta :P

nee ska väl få liite vettigt gjort.

Kommentarer
Postat av: towe

Nu är det riktigt nära för dig ju gumman =)

själv går jag in i vecka 23 på söndag, tiden går så jäkla fort! :D

2008-12-18 @ 17:17:18
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0