dagen idag..

2008-12-09 @ 10:42:25
jaha så va de tisdag, o med tisdag kommer vecko byte, och med vecko byte kommer en väldigt spänd mage :) känns som att bebis växer ifatt från måndagsnatten till tisdan. hehe liite roligt. Men jobbigt!

Idag ska jag tillbringa min dag på jobbet ( WIllys) jobbar 12-19.45 tror jag de va så de blir en hel dag där borta. O helt slutog när man kommer hem sen ikväll. Hinner nog inte med så mycket annat idag. Väntar på att mamma ska komma o skjussa mig till jobbet, det tar så himla lång tid för mig o gå bort, förstår inte riktigt det. O jag vill ju inte direkt börja med o va helt slut heller.

Kommentarer
Postat av: towe

men vad bra då ringer jag när jag är i skpg nästa gång, så kan vi ta oss en promenad kanske? =) om vi orkar de :P

2008-12-09 @ 10:58:48
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0