Jobbar helg

2010-05-03 @ 09:12:48
I helgen har jag jobbat o jobbat, stängde i fredags och i lördags.
Igår gick vi en  stund på ramundermarken, köpte munkar o brända mandlar. Sen åkte vi ut till dennis föräldrar o fick i oss lite mat o jag lukta på bebis o så va vi ute mestadels av tiden. Hilma älskar verkligen att vara ute, få plocka med sten o alla grejer som finns ute. Hon gick en bra bit av våran lilla promenad men sen orka hon inte.

Valborg har inte varit så mycket för mig eftersom jag jobba mest, o sen regnade de ju så de va inte så mycke o se ute.
Hilmis o ja va på sista babysimet sen ska vi inte gå mer, iallafall inte nästa termin får väl se om vi orkar me de i vår sen. Man känner att helgerna vill man ha till lite annat än tider o passa varje lördag morgon nu när man kommit igång o jobbat.

Idag är jag igentligen hel ledig eller vad man ska kalla de, men de blir väl o åka ner till mamma o jobba förstår jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0