vackra tisdag

2010-03-02 @ 10:45:48
idag är det sista dan vi har internet tv och hemtelelfon innan vi flyttar. Vi trodde det skulle gå o få över allt på en dag men nee 8 dagar tar de innan telia sätter igång de igen, smidigt? inte direkt.

ska fortsätta packa idag plus att jag ska tvätta. Känns inte så kul o sitta inne en dag som denna, men mamma o jag va ute o gick imorse efter jag lämnat hilma. O de va så skönt, kallt men skönt.

hilma vill inte alls bli lämnad på dagis nu, hon började igår med att gråta när jag skulle gå. o samma visa idag fast då hade jag inte ens hunnit ta av henne ytterkläderna. Hon gillar inte alls när jag går. Men sen verkar de gå hur bra som helst, igår när vi hämtade henne blev hon jätte glad. Lilla hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0