Sjung om studentens lyckliga dar

2010-06-10 @ 11:48:29
Ja idag tar min syrra studenten mycket förberedelser ska göras o jag har precis kommit ur duschen o tänkte att jag loggar in på bloggen medans jag torkar o skickar in ett inlägg.
Vädret kunde ju vara vackrare men vi hoppas det är uppehåll iallafall jag som har ordnat så mycket o så kan det bara förstöras av regn. Men vi håller tummarna och tårna för att de går bra.
Annars har man inte sett syrran sen typ förra måndan, antar att hon är ganska slut men vem vet? Hon har inte kommit hem en enda gång så roligt måste de väl vara iallafall.

Nu måste ja sminka mig o lägga fram hilmas klänning hon ska ha på sig i eftermiddag.

Imorn blir det ännu en student men lite närmare det är på nyströmska bara går ner för backen sen är man framme.

Aja önska oss lycka till idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0