Vi ska flytta!

2010-01-18 @ 18:57:02
Dennis och jag har tittat på en ny lägenhet uppe på morfars kulle här i sörrping, idag fick vi veta att vi fick den om vi ville så vi skrev på kontraktet precis nyss. Så nu ska vi flytta alltså, 1 mars om det finns nån som kan ta våran lägenhet o vill ha den tidigare, annars flyttar vi nog i mitten av mars o betalar halva hyror, men det blir nog super.
Lägenheten är en 3:a i två våningar o sen en stor altan utanför köket. Egen ingång o det bästa av allt, EGEN TVÄTTMASKIN OCH TUMLARE. Ingen diskmaskin dock, men man kan ju inte få allt här i världen o jag har hellre egen tvättmaskin. SÅ nu ska jag börja inreda igen, thih roligt roligt.

Ska bara säga att hilma tog gå vagnen o bara började gå själv med den precis nyss. Hon har ju gått om man håller henne i en hand o så, men gå vagnen har hon knappt använt tror hon tycker det är lite läskigt när det gått lite "fortare" fram, men idag tog hon det steget också.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Vad roligt att flytta! Har du tid att ses någon dag är det bara och höra av dig! =)

2010-01-18 @ 19:00:30
Postat av: anna

Va roligt för er! Lägenheten låter ju klockren för er :) Det är min moster och hennes man som äger fastigheten :)

2010-01-19 @ 11:47:00
URL: http://declaar.blogg.se/
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Det är eran lägenhet som är ute på blocket va? Jag funderar på att ringa på den :D Är den fin? Den är kanske lite för liten för mig o hampus, vi har en på 71 kvadrat nu.. o vill egentligen ha större :P Hehe, men eran kanske är skitbra, vem vet :) Skulle va kul o se.. Är det många som varit o tittat?

2010-01-30 @ 13:41:05
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0