Dagis

2010-01-29 @ 08:18:06
Idag ska vi till dagis :s jag är så himla nervös. Jag vet ju att det kommer gå bra för hilmas del, men jag då. Jag ska ju lämna min älskade unge alldeles själv bland barn och vuxna vi inte känner. Men idag är det bara information och titta runt tror jag, eftersom vi inte varit där borta förr. Det känns bra att jag inte ens vet vilket av husen det är. :s

O på onsdag fyller Hilma 1, förstår ni?! Det är ETT år sen jag krysta ut den här lilla vackra ungen till världen, o hon va så liten. Nu är hon lång och blir ett år. Vart tar tiden vägen.

Nu ska vi få i oss lite frukost, innan de tär dags att bege oss till skönberga dagis.


Kommentarer
Postat av: towe

jag blir nästan lite rädd över att tiden springer iväg sådär, vart tog dagarna vägen? :O Snart är man väl 40 bast och har 5 ungar!

2010-01-30 @ 09:59:22
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: towe

Jag får ju vara hemma till efter sommaren, så får se om jag hittar nåt nytt jobb. söker ju lite och så :)

Dagis blir det till hösten, Om jag nu inte får jobb. Vi har sökt dagis platser, men fick bara hem brev om att wiggo kommit in :O måste kolla de där, vill ju ha dom på samma! :)

2010-01-30 @ 14:05:34
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0