Dagen idag..

2010-01-23 @ 22:08:15
Idag har vi inte gjort mycke mer än o varit inne på babysimet, eller kan man säga att det fortfarande är babysim? hon är ju ingen bebis längre. vi har lekt och hilma har sovit nästan hela dan, tror hon får tänder men det verkar vara trögt innan det spricker i tandköttet.

Imorn vet jag inte alls vad jag ska göra, D ska ut o fiska, så jag blir väl hemma med hilmis. Blir väl att städa av och tvätta.

Lägger in lite några bilder också;


Hilma efter babysimmet.. Ganska så slut...


Hilmis har lärt sig att dricka ur sin vällingsflaska aldelles själv.

Nu ska jag fortsätta se filmen på fyran, efter att nyheterna är slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0