Tänder, here they comes!

2009-09-20 @ 12:33:53
häromdagen upptäckte jag att hilmas tand börjar komma upp ÄNTLIGEN! Kanske kan vara slut på allt det onda hon haft så hon kan bli som vanligt igen. Hoppas kan man ju alltid. (Ni ser att jag är ganska bra på engelska va? i rubriken)

Idag är jag helförkyld. Kroppen värker o näsan är helt igentäppt. Hilma har väl lyckats smitt ner mej. Hon är inte riktigt frisk än, fortfarande snorig o lite gnällig. Men jag tror att det är tänderna som spökar nu när dom väl är på väg upp.

Igår var jag på knytis hos liline, alla hade med sej varsin maträtt o de var så himla gott. Jag åt så jag knappt kunde stå på en timme, roligt att göra nåt o få gå iväg lite ensam utan man o barn. Känna sig lite "vanlig" kan man säga så, utan att behöva tänka på bljöbyten, mattider och sånt för några timmar iallafall. Prata av sig lite o ha trevligt, men några glas vin. Vi fick för oss att prova på att göra margaritas, tror nog det blev lyckat för att vara första gången för gott va det iallafall. Kanske inte så svårt o göra en sån drink men endå.

Dagen idag blir nog soffliggandes, o nee jag är inte bakis, o låta kroppen vila. För imorgon ska jag in o prova brudklädsel. Nyfikna? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0