att ta tillfälle i akt.

2009-10-08 @ 09:20:45
det ska jag försöka göra just nu tänkte jag medans hilma sover. Nåt jag har tänkt på är hur hinner man med att driva en blogg eller att driva en hemsida när man är mammaledig? Jag menar det är så många som startar en blogg, eller börjar arbeta upp en hemsida. Men jag har inte tiden, tiden bara rinner iväg. Jag hinner ingenting med att sitta vid datorn längre. Ioförsig så går det lite i perioder men endå, det är inte nåt jag försöker prioritera.
Det är nu man börjar se en liten människa börja ta sig fram här i världen och försöka komunicera på sitt eget lilla vis, jag vill inte missa det. Samtidigt vill man dela med sig till hela världen av detta roliga (och jobbiga).

Det jag vill säga är nog att det är så underbart att vara mamma och att man vill ha mera utav det de flesta saknar. TID!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju inte skrivit något om att Hilma ska få en kusin?

2009-10-08 @ 09:39:39
Postat av: towe

jag tycke jag har massa tid, även fast jag har två barn. Men man får passa på att göra allt när dom sover, :D sen brukar dom alltid sitta tysta och pyssla med nåt så då får man tid :D

2009-10-08 @ 17:31:35
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0