tiden rullar på...

2009-05-15 @ 13:05:32
Får väl passa på att hoppa in o skriva lite medans hilma är på gott humör, det är så skönt för under dom senaste dagarna har hon fattat babysittern och pratar och stojar med figurerna som svajar framför henne. Man får iallafall några minuters paus från allt bärande och ätande.
Har precis kommit hem från dagens promenad, nu har jag börjat komma igång med motionerandet igen, så jag har iallafall varit ute och  gått varje dag denna vecka. Både bra för m ig och Hilma.

Igår hade vi ju prästen här som ska döpa Hilma, vi gick igenom vilka psalmer och hur dopet skulle gå till. Så nu känns det bra, bara allt annat som ska fixas innan det är dags som är kvar. Men man får ta det som det kommer, det handlar ju trots allt om Hilma och man kan ju tyvärr inte förutse så mycket när man har barn.

Vill passa på att gratulera Carro (på jobbet), läste på din blogg att du ska bli fru frank. Gratulationer från våran familj. =)

Helgen hoppas jag blir någorlunda lugn, förutom på söndag då vi ska på konfirmation, Mathilda konfirmerar sig.
Nee nu ska jag kolla om det finns nåt till lunch, ikväll ska vi nämligen äta tacoräkor lr va det hette, nåt jag hitta i en tidning, så jag vill inte äta mig alldeles för mätt heller.
Nee kram på er, ha en bra helg om jag inte kommer in nåt mer.

Kommentarer
Postat av: Karin i v.40

Tacoräkor? Det lät spännande! Blev det gott? Alltid kul med nya recept.

2009-05-16 @ 18:18:49
Postat av: Svar till Karin:

Joo det blev gott bara att jag hade i lite för mycket kryddor, stressad som vanligt man är när man är hungrig. =)

2009-05-16 @ 18:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0