idag är vi inne.

2009-05-27 @ 19:20:30
Idag bestämde jag mig för att vi skulle ha en inne dag, eftersom hilma hade lite feber igår och fortfarande är snorig. Så ingen babysång idag inte. Har försökt få lite gjort här hemma men det har inte gått så bra, med hilma gnällandes. Men lite fick jag gjort till dopet och städat av det värsta hade jag också hunnit mellan sov och mattiderna.
Efter alla bestyr och jag lagat mat till dennis bestämde jag mig för att ta en promenad, fick ju se att det var över 20 grader ute, så då spräckte jag inne dan eftersom jag tog med m ig hilma ut.
Nu har jag ducshat och hilma ligger i badet (dennis badar henne) och ska snart bara sjunka ner i soffan känner jag. Ska bara fixa lite till med programmet till dopet och gästlistan.

Kanske bäst jag går här ifrån nu om jag ska hinna med allt innan jag sätter mig i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0