veckorna går

2009-06-24 @ 19:59:50
idag har vi varit ute i sanden o solat o julia o alice (mina syrror) badade. Jag och hilma skippade de, va så himla kallt. 18 grader. juhu. handlade ett tält som är som ett halvt tält till hilma igår som va jätte bra o ha på stranden, så hon fick skugga o så. Hon gillade o ligga där inne. Men på eftermiddan blev hon lite kinkig så vi åkte hem, va nog lite varmt endå, hon är ju inte van vid sån värme som vi fått nu. Men lite solbränna fick jag iaf. Tycker att det är konstigt att man aldrig blir brun på benen, det tar jätte lång tid. Inte för att jag blir brun ,jag är en sån person som blir knall röd som sen försvinner o de blir ingen färg över huvud taget, men endå benen borde ju bli lite brända lr?

Hilma badade förut i sin nya "stol" man kan ha i badbaljan hon tyckte det var jätte kul så det var inte så mycket vatten kvar när hon var klar sen, hon kom nämligen på att man kunde skvätta på mamma och pappa med benen så vi var ganska blöta vi med. Men nu vill hilma att jag ska komma o gosa med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0