Varma varma väder

2009-06-01 @ 15:59:50
Så jätte skönt det är ute helt otroligt, man vill ju inte sitta inne. Men man måste ju gå in nån gång tyvärr, sitter hos mamma nu och väntar på att kl ska bli kvart över 4 så jag kan gå o möta dennis sen ska vi upp till bvc med hilma. Se hur stor hon blivit =)
I helgen var jag hemma från lördag till sönda, min moster fyllde år så vi firade henne. Blev även solbränd, på ena sidan, högersidan. Så jag känner mig väldigt snygg och öm =)

Denna vecka har jag så mycket att göra att jag inte vet vart jag ska börja, det är mycket till dopet o så ska jag äntligen få göra lite naglar till bal, har längtat att få pilla med naglar lite, så det blir fullt upp.
nee nu måste jag nog dra, så vi kommer i tid. Kommer ju alltid försent till alla bvc tider =S

Kommentarer
Postat av: Towe

Pojkarna tackar för gratulationerna :P du får gratta hilma med som är 4 månader snart :D



nee dinj stackare, men varför har hon börjat äta så ofta, äter hon kanske ganska lite vid varje mål? :O ..

mina grabbar sover sig igenom hela natten nästan, beroende på när jag matade på kvällen. och det är ganska skönt! sen på dagen håller dom stadigt 4 timmars mellanrum. :)



ja de måste vi, jag ska snart köpa ny bil med så vi får in vagnen :D

2009-06-02 @ 09:40:18
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Svar: Jodå jag kommer på babycafet imorn.. ja dom måste väl ha sommarlov dom oxå..!!Ses imorn

2009-06-02 @ 17:26:21
URL: http://mammapagang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0