torsdagstädning

2009-07-09 @ 19:13:27
idag har jag och dennis hjälpts åt att städa hela lägenheten, det var väl behövligt. Känns så sköntn u när det är klart o man kan njuta av att det luktar gott här hemma. Dennis fick till uppgift att göra mat idag också, det blev pizza =)
så nu väntar jag på att han ska komma hem med maten, är jätte hungrig efter all städning, plus att vi tvättar också. Allt ska göra på en gång.

imorn är det vaccination för hilma igen, jag gillar det inte tycker det är jobbigt när de ska sticka in sprutor på henne. Men det går ju snabbt, gjorde ju det sist. Man ser alltid fram emot bvc besöken för att se hur stor hon blivit, man ser det ju med blotta ögat hur mycket hon växer, men det är kul när man får det i siffror.

i helgen är det inget bestämt än, kanske ikea? vi får se.
nee nu ska jag äta PIZZA!


Allra första bilden när dennis håller i hilma. Här var hon inte så stor. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0