Ute faller snön

2009-12-15 @ 13:39:01
Här i söderköping är det jul och vinterväder, snön faller ner o lägger sig så fint på marken och hustaken, frågan är hur länge kommer det ligga kvar. För så kallt är de ju inte så att snön som ligger på marken kommer vara så vit så länge till.

Idag ska jag iväg och jobba lite, fick ett extra pass på willys. Så jag ska stänga idag, så om det är nån som har tråkigt kan ni ju komma o hälsa på mig i kassan. Det är alltid trevligt när det är någon man känner igen kommer o handlar av en.

Nu måste jag springa o ge hilma pencilin, detta pencilin att komma ihåg då. Att det kan vara så svårt, det är en tid på morgonen en tid på dagen och en tid på kvällen, men jag lyckas endå alltid att miss den så hela dagen blir framskjuten med mat etc. Det är ju en timme före och två timmar efter, det är så jobbigt :P
just de, pencilin va de ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0