En nyvaken Hilma sitter i mitt knä

2009-08-14 @ 13:52:26
Vi sitter o myser lite efter hilmas middagslur. Men det är inte så lätt o sitta o skriva vid datorn när hör rör på sig så mycket. Hon vill ju också skriva o trycka på knapparna.
Snart ska jag iväg o jobba, jobbar bara till halv nio det är skönt för det är mycket jobbgare o stängapå fredagar tycker jag, varför vet jag inte det bara känns så. Sen är det bara en dag kvar som jag jobbar sen går jag på mammaledighet igen.
Det ska blir skönt o komma igång med rutiner o en ordentlig vardag tycker jag.

Nee nu ska jag passa på o mysa med hilma innan jag måste åka till jobbet.


Kommentarer
Postat av: towe

vad kul att hon kan sitta själv! :)

2009-08-14 @ 14:31:20
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0