Den glömda BVC tiden

2009-04-21 @ 14:07:40

Igår var jag med hilma uppe på bvc, hon hade gått upp jätte bra o väger nu redan 4610, så det är ingen fel på min mjölk eller att hon inte får i sig tillräkligt eftersom hon måste rapa 225 gånger varje gång hon äter, för att hon har så ont i magen. Jag skulle ge henne mer av minifom dropparna o se om det blir lite bättre, den 4 maj ska vi tillbaka igen, men då ska hon vaccineras. Jag kommer svimma, tycker inte om o se när det gör ont på hilma.

Var även ute o gick igår, hela fyra timmar var vi ute. Träffade Liline efter bvc besöket och vi gick o gick, fikade, o gick o gick. Lite slut i benen var jag sen, o ännu värre idag. Orkade knappt gå ur sängen, så hilma o jag tog en lång sov morgon. Eller med lite matuppehåll o lite skrik o lite sömn. 
Blir en seg dag idag, dennis jobbar ända tills kl 6 ikväll, i fyra tisdagar i rad ska han göra det för att de ska få vara lediga på kristihimmelsfärd så det är väl bra, men det blir lite segt några tisdagar framöver. 


Kommentarer
Postat av: towe

åh vilken stor tjej! vad bra att hon går upp så mycket trots att hon mat strejkade förra veckan =P

2009-04-21 @ 14:38:12
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Emma

Jasså oj ja då har ni lite allergier. Men då är du ju lite van med att hålla koll på vad mat innehåller o så iallafall.

Ja de är verkligen underbart men overkligt att vara mamma..:)

Jo Nils magont har varit bra nu ett par dagar, men tkr nästan de verkar som att de är på g tillbaka. Men hoppas inte de är så.. Han har väldigt mkt gaser, har Hilma de med?

2009-04-21 @ 20:26:55
URL: http://eemmaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0