Återbesök

2009-04-14 @ 13:40:24

I morse var jag o Hilma på återbesök på barn för att kolla hilmas utslag och på barnmorskemottagningen för kontroll för mig. Hilmas prickar är ju borta så på barn blev vi inte länge, fem minuter ungefär. Dom tittade bara på henne o konstaterade att det var virusutslag. Men jag tror fortfarande att det var nånting hon reagerade på som hon inte tål.
Med mig var alla blod värden o de bra så nu är det bara att vänta tills nästa gång man ska dit, det tar väl några år till hoppas jag =)

Ska iväg till apoteket o köpa magmedicin till hilma så hon kan äta och sova lite bättre. Sen ska vi hem o bara lägga oss framför tv eller i sängen o sova, fick nämligen inte sova värst mycket inatt för hilma var vaken till halv tolv o sen har hon bara sovit oroligt. SÅ hoppas hon sover bättre ikväll o inatt.

Det är roligare nu när towe har fått kommit hem nu också så man kan ses o ut o gå så gravid kilona försvinner nån gång och sen att det bara skiljer två månader mellan våra barn, så det kommer nog bli mycket lek o skoj i framtiden hoppas jag =)

förresten så börjar hilma redan kunna vända sig om. =)


Kommentarer
Postat av: Towe

jaa guud vad vi ska busa :D sen får vi gå till badhuset med, att simma är visst bäst :D skönt i sommar med att kunna åka iväg till nåt badställe och bara mysa med våra bebbar :D

2009-04-14 @ 19:22:26
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0