Tiden

2008-12-08 @ 12:42:55
alltså tiden bara rinner iväg, känns som att man inte ens hinner o blinka.
Jag har jobbat så mycket på sista tiden att jag inte ens hunnit sitta ner framför datorn. Förra veckan tror jag att jag o dennis träffades på fredan o pratade med varandra för första gången på den veckan. Så mycket har det varit o göra. Sena kvällar och tidiga mornar.

Shit, inatt trodde jag att bebis ville komma ut. Hade världens värk, skit svårt att förklara men det liksom drog sig neråt. aa as skumt, men ont utav helvete gjorde de. Men jag ska knipa ett tag till har jag tänkt mig. Annars går jag in i vecka 29 denna vecka, o snart börjar nedräkningen till födseln. Shit de går så himmla fort.

nee om man skulle göra liite nytta...

Kommentarer
Postat av: towe

Jaa klart vi ska, är ju där ganska ofta, men har ju inget nummer till dig kan du inte ge mig det så kan jag ju höra av mig :) vore jätte kul faktiskt, gör ju ändå inte mkt här om dagarna :P



jaa jag har börjat sova nu, har ju märkt att inget annat hjälpte :P pluttarna mår sååå bra, vad barnmorskan sa iaf :P hehe..

hur mår din krabat då? =)



PusssPuss

2008-12-08 @ 13:26:19
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Ida

Oh, det är till och med så att jag väntar med spänning tills det lilla livet ska komma ut! Kan ju inte ens föreställa mig hur det känns för er! :O Lycka till med allt och hoppas du har det bra! :)

2008-12-08 @ 14:48:38
URL: http://idamarialindecrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0