Första klipptiden beställd!

2010-05-25 @ 09:16:02
har precis just i denna minut beställt allra första klipptiden till hilma. Nästa vecka på onsdag. Är så nyfiken på hur de kommer att gå, hon lär ju inte sitta still. Blir att ha med sig fika för hela slanten. Men de kommer bli fint hennes små lockar, ska försöka framhäva (om de nu går) hennes lockar hon har som små korkskruvar i nacken. Vet bara inte vart hon har fått dom ifrån, men jag tror de kommer från hennes farmor. :)

Idag ska hilmis åka glasståget som jag skrev igår, ska ner till mamma o göra lite skyltar till jobbet så ja tänkte kolla om dom åker förbi medans jag är där. Kan va kul o bara se henne, fast inte så hon ser mig förstås ;P
Ikväll blir det att jobba 15-21.15, pengar pengar.

Bästa jag sätter fart på denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0