Konstig känsla

2010-05-06 @ 10:15:55
dagarna bara går o går, jag har mått jätte konstigt de två senaste dagarna. Har liksom varit hungrig fast inte kunnat äta o så har jag haft välrdens illamående o bara super trött har inte orkat nånting. Jag o hilma skulle gå ner till lekparken som ligger bakom evaboden, när vi kom till stinsen var jag helt slut o genomsvett, o de va ganska konstigt eftersom jag frysit hela tiden annars.
Vi kom iallafall till lekparken o hilmis tyckte de va så roligt, hon lekte i sandlådan så vi har sand överallt här hemma o så skulle hon gunga, inte i bebisgungan utan i "däckgungan" hon såg allt för rolig ut.

Sen tog vi mammas bil o åkte hem o åt mellis ute, sen gick vi o la oss o sov. SÅ trött va jag o hilmis hade ju vairt ute ett tag så hon behövde sova.

Idag har jag lämnat hilma och varit ute o gått en halvtimme tror jag de blev bara, men mamma o syrran vi kanalen.
Sen köpte vi med o ss fika o fika på evaboden, så där va den promenaden förstörd :P

Nu ska jag ta tag i städandet för på lördag kommer det gäster så de blir fullt hus. SÅ måste börja med storstädningen redan idag!

Vi syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0