goda goda thai mat..

2010-03-03 @ 14:15:56
jaha idag är det kyligt men vacker igen. fattar inte att vädret kan vara så jäkla konstigt ena dagen 6 grader varm nästa 7 grader kallt. Men men de är ju inget man kan göra åt.

Är hos mamma just nu, jag och hilma har ätit lunch här. Thai mat, inte hilma förstås men jag, mamma o pappa. Det är ju så jäkla gott. Mmmm..

Idag är det våran lediga dag för mig o hilma. Vi har inte gjort annat än o gått hit till mamma o sen packat lite förstås. Hilma har börjat gå nu, de ser så gulligt ut när hon staplar sig fram med armarna upp i luften för o hålla balansen. Men duktig de är hon, går jätte mycket. Håller i sig lite grann men inte mycket.

På lördag blir de flyttkalas, uj uj uj va grejer vi har o flytta o packa upp! det är så jobbigt o flytta, men det är ju kul när man väl har packat upp allt o fått iordning. De ser vi fram emot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ööh, varför skulle inte hon kunna äta thaimat? Vi var i Thailand när vår son var 11 månader och han åt bara thaimat!

2010-03-03 @ 20:43:40
Postat av: elin

svar till anonym:

Hilma är väldigt allergisk, så hon tål inte allt som finns i thai maten så därför kunde hon inte äta Annars skulle hon nog tycka det va jätte gott. ;)

2010-03-04 @ 10:02:08
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Jaha, då förstår jag :) förlåt om jag uttryckte mig klumpigt åt!

2010-03-04 @ 19:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0