fortfarande inget internet

2010-03-15 @ 12:56:18
nee vi har inte fått varken tv eller internet hem än, idag ska dom väl sätta igång de hoppas jag. Men vi har haft så mycket att göra i lägenheten så vi har inte haft tid med internet eller tv, men nu när vi börjar bli klara så känns de lite tomt utan media.

Hilma är på dagis och jag är hos mamma o ska jobba lite. Sen ska jag hämta hilmis o lämna av henne hemma sen ska jag ner till jobbet o ta emot en kund. Så dagen går nog fort denna med.

I helgen var dennis o ja på IKEA, o vi hitta så fina grejer en skänk till köket o en hylla till hilmis rum o massa andra små grejer. Sen åkte jag o hilma ut till bottna o titta på melodifestivalen, visst vann rätt låt?!
Ja hejja på anna så när hon fick de höga poängen skrek vi där hemma, haha tur att man inte har nån dold kamera nånstans.
På söndan gick vi en promenad med emla o sen körde ja en sväng på crossen, 15 minuter orka ja, 15 minuter! Fatta så dålig kondition man har egentligen haha.

Nee nu ska jag äta lunch o hjälpa mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0