jag orkar snart inte mer

2010-06-17 @ 11:09:14
allstå jag vet inte vad jag ska ta mig till längre med min älskade dotter.
Hon har massa blåsor på hela tungan och i munnen, hon har varken ätit eller druckit sen i söndags. Hon bara skriker o sparkas o slåss hela tiden. Ingenting är bra, vad ska man göra?

Hon är ju så hungrig stackarn men så fort hon får in nåt i mun gör de jätte ont. Va på VC i tisdags och då fick vi lokal bedövning som vi ska pensla på på tungan o i munnen, har föröskt detta i flera dar men de verkar inte som att det hjälper så jätte mycket. O så gör de ju ont på henne när man ska ta på det där så då blir hon ännu ledsnare, är de nån som har nåt tips? Vad ska man ta sig till när man känner sig så jäkla maktlös o bara kan se på när ens barn har hur ont som helst o man inget kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0