lördag

2010-07-31 @ 10:02:27
såg att jag inte skirvit sen förra veckan när vi va inne på vrinnervi.
Hilmas besök på öron näsa hals va bland det värsta jag varit med om. Jag tror vi va tre som höll henne för att hon skulle vara still så doktorn kunde titta i hennes öron. Det gick inte. Hon satt inte still för fem öre o jag va precis genomsvett så på mej gled hon ju bara hela tiden. Dokrotn sa iallafall att de fortfarande va vätska bakom de vänstra örat men att vi skulle vänta till hösten me o se om de försvunnit o då om de inte har sätta in rör.

Så den halv timmen ja va o slogs med hilma på sjukan va för ingenting känns de som. Så nu ska vi bara tillbaka o göra samma sak till hösten. Tror jag måste börja träna om jag ska orka hålla henne ordentligt.

Annars har jag jobbat ungefär 12 timmar per dag de senaste veckorna så jag hinner inte med så mycke o va hemma mer än o sova o slänga i mig frukost. Det är även dennis sista semestervecka så på måndag börjar han jobba o hilma börjar på dagis igen. Vardagen smyger sig på.

Ikväll blir de nog bio för mig o dennis om vi får barnvakt, han ville se eclipse så då hänger väl ja me.
Ska ner till apoteket nu o köpa värktabletter, har haft ont i magen de senaste två veckorna o jag börjar bli lite trött på de eftersom jag inte vet va de är o känner inte för att uppsöka läkare heller för jag vet vad diagnosen blir : Psykiskt! Som alltid. Slår aldrig fel..

Idag firar vi namnsdag också jag har två o hilma har en. O även mamma o mina syskon har en. Men de blir nog ordentligt firande imorn eftersom ingen är hemma idag. Vi brukar bara fira namsdag en gång om året o de är idag när alla har namsdag samtidigt.

Bäst o leka med hilma så hon inte hitter på nåt bus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0