fort fort fort

2010-07-02 @ 11:33:37
jaha o även denna vecka har gått redan utan att man behövt blinka.
Har haft så otroligt mycket jobb denna vecka, nästa vecka är de semester o sen börjar de om på nytt igen. Dubbelpass på willys o bio. Men de blir nog bra.

Hilma har börjat prata lite mer nu än vad hon har gjort förut börjar säga mer o mer o härmar som en galning.
De som hon säger just nu är ja ha= jag vill ha. Så allt vill hon ha även om hon inte vet va de är.


Ska vila upp mig idag sen ner för ett pass på willys jobbar hela långa helgen o nu som de skulle bli så varmt. Aja ja får väl nån solpå mig nån gång.

Ha mått så konstigt de sista dagarna vet inte riktigt va de är om de är värmen eller mycket att göra..


jaja nu går jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0