jovars

2010-02-27 @ 16:46:32
har inte hunnit skriva nånting på hela veckan. har faktiskt fått jobbat väldigt mycket så jag är helt slut. hilma blev bättre efter andra gången vi var inne på jourcentralen då fick hon inhalera nån sorts ånga. Så igår gick hon till dagis som vanligt. annars har hon bara varit hemma hela veckan, dennis var hemma de två första dagarna sen va mamma hemma en dag och jag en dag. Tur att man har många som ställer upp.

Bara det att jag inte hunnit kurera mig som jag skulle velat. Har ingen röst kvar och hosta som heter duga. Så jag lär väl må lite dåligt ett tag till.

Kom precis hem från jobbet så nu ska jag mysa med min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0