1 års kontrollen

2010-02-11 @ 17:51:03
Ja idag har vi varit på ett års kontrollen med hilmis. Först va vi o kolla öronen eftersom hon hade öroninflammation för ett tag sen. O de va bara bra. Sen fick vi träffa doktorn som gjorde lite tester. O så fick hon två sprutor i vardera ben. jag tror vi satt 1,5 timme uppe på Vårdcentralen och BVC. Vi hade öron itden en timme innan vi skulle till bvc och så va ju doktorn lite sen. Men hilma hon lekte med alla barn som kom och gick.

Efter bvc skulle jag försöka hålla hilma vaken eftersom hon skulle försöka sova på dagis, det gick ganska bra hon somnade till i bilen hem från bvc.

Sen åkte vi iallafall till dagis och där fick hon mat och så skulle vi lägga henne inne på madrassen som dom har och sover på. Jag fick lägga mig i rummet med hilma det gick ganska bra förutom att hon va så nyfiken på vart vi va nånstans och inte riktigt ville lägga sig till ro. Men till slut så somnade hon faktiskt och sov i 40 minuter.

Efter dagis åkte vi hem o käka lite till sen somna hilma, och hon sov ända till nu. 2 timmar!! hon va ganska trött. haha.

Men nu vill nog hjärtat ha mat.

Ha en bra torsdagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0