visomfåttbarnpåwillys träff!

2009-09-25 @ 12:56:41
ännu en vecka som har gått, jag fattar inte vad jag har gjort denna vecka för den har bara flugit förbi. Igår var vi nere i ringarum o hälsade på sofie (på jobbet) o hennes tvillingar lex och theo. Det var vi "willys" tjejer som fått barn som träffades igår. Carro, med sina två barn alvin och dennis, Pernilla med sina två barn alvin och aston *11dagar*, therese med sin lilla ludwig*9dagar* och ullis. Det var kul o träffa alla, o gud vad barn de va. Fullt över allt, man var verkligen tvungen att titta vart man gick på golvet så man inte trampade på någon.
Men det gick väldigt bra även fast det var så mycket barn.
När vi kom hem var jag helt slut, o magen värkte så jag trodde den skulle vända sig ut och in.
Tur va så gjorde den inte de, hade nog blivit lite rädd då. Måste ta tag i o ringa om det här med magen, för jag tror jag håller på att bli precis jävla galen.
Den värker hela tiden men jag försöker o inte tänka på det o göra saker ändå, men hur lätt är det?
Smärtan beskriver jag som sammandragningar helt enkelt, ni som fått barn vet nog vad jag menar. O det är inte skönt.
Men snart, ska jag ta tag i det. Jag ska bara gå på bröllopsmässan först, sen ska jag ta tag i livet igen. För även om jag har så jäkla ont så går jag lite som på små rosa moln här hemma, jag ska ju få vara så himla fin en HEL dag liksom, hur ofta händer det? O det bästa av allt jag får det ju gratis bara för att jag ställer upp.

Nu vaknade min ängel.

Kommentarer
Postat av: towe

Gud vad kul, skulle gärna vilja se dig på bröllopsmässan!!! Jag som snart gifter mig borde ju kolla klänning ;) eller snart och snart, men man ska väl börja planera snart! :D

2009-09-26 @ 16:18:23
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: anna

Absolut det vore jätte kul! Jag ska fota en till brutta också :) Men ni ska jag gå uppklädda några timmar! Vi ses på söndag!

2009-09-29 @ 11:34:16
URL: http://declaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0