mycket runt omkring mej just nu..

2009-09-07 @ 12:48:35
har inte bloggat på några dagar nu igen, tiden finns inte till. det är så mycket runt omkring så man prioriterar inte att sätta sig här. Men idag är det inget speciellt förutom att jag ska upp till mödra snart o kolla varför jag har ont av kopparspiralen ja satte in för två månader sen.
Jag har som en molande värk hela tiden o den försvinner inte någon gång. det är lite jobbit att gå runt o ha ont hela tiden så vi får se vad som är felet.
annars tycker jag kopparspiralen har varit bra faktiskt, kan rekomendera den för dom som inte vill ta mer hormoner.

Hilma sover mycket mycket bättre på nätterna eller ja iaf sen i fredags då vi bestämde att hon skulle flytta in i eget rum med en nattlampa o radio som är på. O det verkar funkar än så länge iaf. Har gått upp mindre o mindre för varje natt. Känns skönt om det bara va det problemet, att hon är lite mörkrädd o att det är så tyst om nätterna.

i helgen var vi hemma o titta på syrrans  hundvalp, liten o trött var den. jag trodde ju den skulle leka o hoppa o grejja men hon gjorde de i fem minuter sen somna hon osv. Men det lär nog blir fart på henne med.

nu ska jag göra iordning mig för att gå.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Idag har verkligen lilla Emla busat omkring!!!

Jag var hemma med henne på fm hade fullt upp med att se till henne!! Du ska få se på fredag vad hon hittar på!!!

2009-09-07 @ 21:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0