matlagerskan

2009-09-29 @ 14:16:50
För några dagar sen fick jag för mig att jag skulle börja laga hilmas mat själv, så att jag vet att hon verkligen kan äta maten utan att behöva kolla om hon tål de eller inte.
Så igår satte jag igång vid ett tiden på dan tror jag, o jag var klar vid halv åtta på kvällen så jag luktade väldigt mycket matos. Det gick väldigt bra, jag gjorde köttfärsås och glutenfria makaroner *som jag hämtat på apoteket* och sen frikadeller.
Köttäfrsåsen och makaronerna tänkte jag att dom kör jag i blendern eftersom hon inte kan äta så stora bitar än. Jag vet inte riktigt vad jag gjorde för fel med den, jag tyckte det luktade så konstigt om den först så jag väntade en stund sen körde jag igen, då började det o ryka om den så jag vågade inte köra mer med den.
Men maten blev iallafall lite pureé aktig.
Jag lagade också mat till mig och dennis, köttfärsås och sen gjorde jag alldeles egna hemlagade köttbullar.

Mellan allt så åkte vi o titta på bil, dennis har fått för sig att vi ska sälja våran och köpa en v50 så vi åkte bara för o kolla. Det blev visst att vi ska provköra en bil idag :S så vi får väl se om det blir nån bil eller inte.

Mycket på gång är det iallafall.


Kommentarer
Postat av: towe

vet du vad, min blender blir likadan, börjar lukta jätte konstigt om den, har bytt den en gång för då gick den sönder. Köpt på city gross, vi kanske har samma skit? :)

2009-09-29 @ 16:59:49
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0