Besök på barnavdelningen.

2009-09-15 @ 13:16:19
har precis fått i oss lite mat. kom hem från sjukan. Hilma hade en återkontroll där idag om sina allergier. Gumman fick ta ett sånt där prick test igen. Jag har aldrig tagit ett sånt men det ser ju inte sådär jätte skönt ut o få en pigg ner i skinnet. Jag har bara minnet kvar från när vi gjorde det första gången för cirka sex månader sen.
Då skrek hon för full hals o det gjorde nog väldigt ont. Men idag var min lilla flicka såå duktig. Hon sa inte ett ljud utan tittade på sköterskan som att; Vad är det du håller på med?
Det visade inget på pricktestet förutom att hon är allergisk mot ägg fortfarande. SÅ hon fick även en lapp på ryggen som också testar allergier så den ska sitta på nu i 72 timmar så ska vi tillbaka på fredag. Måste bara tillägga att det är en super bra läkare vi har där inne.

Nu ska jag försöka mig på o göra lite egen mat till Hilma o se om hon äter de, vägrar mat gör hon fortfarande. Eller hon äter när hon har lust. Dennis har fixat så vi har det här spotify, heter de va?, bra med musik o sånt. Så det ska vi lyssna på nu när jag ska försöka vara lite kreativ här hemma.
Det är väl bäst att sätta fart.

Kommentarer
Postat av: ida

jo, precis. det är koprativ, det andra heter väl blåklockan, eller blåklinten? något sånt! :) Lyck till! :)

2009-09-15 @ 19:31:27
URL: http://idamarialindecrantz.blogspot.com
Postat av: towe

Nae bara två där nere, sen börjar wiggos tand längst bak sticka upp :P

Dom är lite tidiga, skönt att man inte ammar :D haha.

annars mår vi bra? ni då, går de bra med maten och så?

2009-09-16 @ 09:04:24
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: towe

men tur att hon äter det iallafall, annars hade de ju varit lite jobbigt =7 hur gick allergi testerna, ingen reaktion än? Hoppas på de bästa iallafall!

Men du ammar ingenting nu va?



jaa jag håller tummarna för henne!

2009-09-16 @ 10:21:44
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0