total makeover

2009-10-02 @ 13:03:06
i onsdags gjorde jag en hel omfärgning av mitt hår. Frisören tyckte det skulle vara så fint med mörkt hår till brudklänningen, o med den frisyren jag ska ha tror jag det kommer bli så himla fint. Jag verkligen längtar tills på söndag, det blir en rätt så tidig och fullspäckad dag, men roligt det är nog bara förnamnet.
Man måste verkligen komma o titta, de kommer vara så fint. Jag vet ju de efter träningen i onsdags.

mycket har hänt med min lilla bebis, två tänder har kommit upp o det verkar som att hon har haft väldigt ont utav de. Men nu har dom iallafall börjat att komma så imorse började vi borsta lite på dom. Hilma fick borsta själv också såklart o det gick bra. =)
Hon matvägrar fortfarande, vi var uppe på bvc igår o mätte o vägde. Hon hade inte gått upp så mycket så lite mer måste hon få i sig så hon inte börjar gå ner i vikt.
Nu väger hon iallafall 7780g och är 70cm lång.
Hon har lärt sig att dra sig frammåt och sitter faktiskt rätt så bra.

Nu måste jag ta hand om pluttan.


far omkring gör hon iallafall.

Kommentarer
Postat av: towe

VI HAR HAFT DET SÅÅ BRA, :D

2009-10-03 @ 08:58:03
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0