Måndag

2009-10-19 @ 08:33:43
Vi har precia fått i oss lite frukost, får se vad dagen har att erbjuda. Ska och måste göra så mycket idag, men jag orkar inte, inte riktigt än.
Liline kanske kommer o fikar, hon skicka nåt om det i lördags så det hoppas vi på här hemma idag.
Inga andra förhoppningar än så länge.

Helgen gick som vanligt fort, jag jobbade istället för mamma i lördags o sen gick jag hem o städade. Dennis och hilma var ute hos hilmas farmor och farfar så jag hade inget bättre för mig. Men idag ser det likadant ut igen om inte ännu värre än vad det gjorde i lördags. Det är kul, uppmuntrande.
GUd det går så jäkla fort nu när hilma börjar ta sig frammåt, får springa fram o tillbaka hela tiden för hon stoppar itnte lite grejer i mun heller. Och hon hittar ju den minsta lilla dammtuss.

Nu blir det att göra sig iordning. Måndag, Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0