Kvasimådå

2009-10-28 @ 08:25:19
Nu har höstlovsveckan dragit igång då. Halloween för fulla muggar. Inte för att jag ska på nån fest men endå man kanske ska klä ut sig?! Jag kan säga att för tillfället behöver jag inte klä ut mig. Jag ser ut som hej kom o hjälp.
Jag går helt snett o så ser det ut som att jag haltar mig fram, jag har fått ryggskott. Kan man kalla det så när man är så här ung? Iallafall så har jag j*vligt ont i ryggen men vardagen måste ju fungera endå. Helst av allt skulle jag bara vilja ligga under täcket och tycka synd om mig själv. Men sen är det nån som rycker i mig (Hilma) så då är det bara att försöka ta sig upp. Hur ont o sne man än är.

Igår var jag, hilma och mina syrror inne på badhuset, rekomenderar inte det om man har ont i ryggen och man är rädd för o ramla. Kände att folk titta så underligt på mig, men jag intalade mig att det var hilma som var så söt så det var henne dom titta på.
Fick även hoppa in o jobba lite igår med. Skönt med extra pengar (bara en månad kvar)

Nu måste jag springa o ta min dotter för jag ser att hon börjar ställa sig upp mot saker här hemma.

Förresten fin stavning till han i ringaren i notre dam i rubriken va? Ja kan inte stava till hans namn så jag skrev som det låter.

Kommentarer
Postat av: tvillingmamman

oj oj, vad fort de gr, kan hon redan ställa sig mot saker :D jaa tiden springer iväg verkligen.



hoppas du blir bättre i ryggen!

2009-10-28 @ 09:16:37
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Towe

Jag fick hem en lapp, men gick aldrig emma sa att det inte var nåt speciellt, man samlades flera stycken i grupp och fick veta hur man skulle borsta (typ sånt man redan visste)

2009-10-28 @ 13:48:33
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: towe

vad kul, jaa om inte annat kan du ha den sålänge :D

dom är ju såå fina! jag ska nog köpa ringen till mg sjhälv :D

2009-10-29 @ 12:59:07
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0