En kylig promenad och lunch.

2009-10-13 @ 15:17:14
Hilmis sover och jag har precis tackat av farmor och farfars brors fru, de kom förbi på lunch o hade lite pasta sallad med sig. Det var gott! Faktiskt, jag brukar inte tycka om sån där färdiga sallader men detta va gott.
Imorse (vid 10) gick malin och jag en promenad, blev nästan en timmes promenad. Det är otroligt så duktig man känner sig efteråt igentligen. Ändå ger man sig inte ut igen och går lång promenader fler dar i veckan.
Det var iallafall rätt så kallt o jag insåg att jag behöver nog köpa mig ett par vantar, och en vinterjacka. Jag har ingen vinterjacka längre, men jag har dragit på det så länge för o köpa en eftersom det är så att jag inte kommer i min gamla, och jag känner inte för o gå med mammajacka iår igen.
Men nu har jag fixat en jacka iallafall det är bara vantar kvar.
Det är inte så långt tid kvar innan vi ska till fjällen nu, ska bli så himla roligt. Åkte ju inte med förra året, låg ju på sjukan med en bebis som ville komma ut för tidigt, men iår ska vi följa med allihopa. Ska bli kul.
Bara en sak jag är orolig för, bilresan upp och hem. Men det tar vi väl då.

Nu ska jag börja laga mat tills dennis kommer hem så han blir glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0