oj oj oj

2009-11-24 @ 09:12:04
såg att jag inte skrivit sen i fredags, kanske dag för en uppdatering.

I helgen var det kala för hela slanten, på lördagen firade vi Dennis syrras kille som fyllde 20. Massa god mat och tårta :P Hilma hade roligt, de fanns fler barn där som var väldigt villiga att ta hand om hilma. Stoppa in o ta ut nappen o ge leksaker. Hilma försökte även hänga med dom när dom sprang men så snabb har hon inte blivit.

Söndan åkte vi ut till min morfar som fyllde så vi var släkten där o åt god mat, efterrätt och tårta. Så även denna dag blev man mätt. Hilma stannade kvar ute hos mamma o pappa o jag o dennis åkte hem.
Jag var nämligen uppe i sthlm hela dagen igår så då fick pappa vara morfar ledig. Så jag fick inte se min plutt på ett helt dygn för hon sov såklart när jag kom hem.
Som sagt va så var jag på kurs hela dagen igår, åkte kl sju o kom hem kl åtta så jag var helt slut sen även om jag fått sova hela natten och försov mig.

Idag blir det att gå upp till bvc med hilmis, vägning och mätning. Sen ska vi nog bara ta de lugnt.

Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Vad fint du har gjort!! O juligt! =)

2009-11-24 @ 10:11:18
URL: http://josepena.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja det var många som ville ta hand om hilmis :)

2009-11-24 @ 10:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0