Måndag

2009-11-16 @ 11:50:53
Måndag, måndag, måndag. Det märks verkligen att det är måndag och att en ny vecka har dragit igång. Har hålltpå o ringt massa olika samtal hela morgonen så jag är helt torr i munnen. Ska på ett möte senare, och ska upp med hilma till bvc o ta vaccinsprutan. Vi kände att det var lika bra att hon får ta den så fort som möjligt, viktigast för oss är ju att hon mår bra.
Så allt på en gång bara, kör på!

Problemet med vårat badrum återstår, jag hann inte ens tvätta ur schampot förut innan det började rinna över vatten. Imorn ska dom komma o skölja rören eller vad de va så då får vi väl se vad som händer efter de sen.

Ha en bra måndag, jag ska fortsätta mina viktiga samtal ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0