lussekatter och spruta

2009-11-29 @ 20:26:36
Imorse halv tio åkte mamma jag och min moster upp till vårdecentralen för att ta vaccinations sprutan, när vi kom upp va de världens kö men sen gick det rätt så smidigt och fort faktiskt. Hade inte väntat mig att det skulle vara så lång kö redan vid halv tio men det va de. När man väl var inne gick det snabbt, men nu känner jag att jag har allt ont i armen. Kan inte lyfta den uppåt, o så känner jag mig lite hängig. Får se hur det blir inatt.

Under dagen har jag också försökt mig på att göra lussekatter, men det gick väl sådär. Egentligen var jag inte på humör alls för o baka med jag gjorde de endå.
Ikväll blir det en tidig kväll för mig. Ska upp imorn o gå på kurs igen, både måndag och tisdag. Så dennis ska vara pappa ledig.

/Elin

Kommentarer
Postat av: anna

gott med lussekatter :)

2009-12-01 @ 18:25:04
URL: http://declaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0