Jag försöker iallafall

2009-11-06 @ 12:48:56
vilken seg dag. Jag har inte varit med om en så seg dag sen jag vet inte när. Hilma har inte sovit så mycket ochjag har bara vridit och vänt på mig inatt. Så de känns som att hela kroppen är i dvala, vi sov på förmiddan och jag hoppas det hjälper. Ska nämligen åka bort o jobba några timmar nu på eftermiddan.
Jag har försökt att lära mig hur fotoshop fungerar på förmiddan också, det är ju inte det lättaste kan jag säga. Dennis har hittat ett jätte bra program så man kan titta på som en dvd hur man gör o en person berättar, men det är inte mycket som går in i skallen kan jag säga. Jag har ju den engelska versionen också o min engelska är absolut inte den bästa.
Nån som har tips på hur man kan lära sig photoshop på ett enkelt och bra sätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0