Hemliga grejer

2009-11-13 @ 13:33:29
Mm ja håller på med lite hemliga grejer just nu som jag vill vänta med lite att berätta innan det har satt igång ordentligt. Det är så spännande och att det äntligen är nåt som händer i mitt liv, tänk lite karriär :P

Jaha dagen idag blir till att tvätta och försöka plocka ordning som vanligt en fredag här hemma. Ikväll hoppas jag det blir att bara slappa o ja tänkte vi skulle käka fajitas, nån som ätit de  nångång o vet hur det smakar? De är ju typ tacos fast med kyckling vad jag har fattat det som. Men det blir spännande att göra nån ny maträtt.

Jag håller på o velar om det här med att ta sprutan för svininfluensan, ska man eller ska man inte? Jag har inte varit särskilt insatt eller intresserad av det men man känner endå att man kanske ska börja tänka på det nu när det börjar närma sig för att man kan få ta.
Läste också i tidningen om att små barn från 6 månader till 3 år får ta nu också, ska man vaccinera hilma och inte oss eller ska man vaccinera oss allihopa? Aa det är ett dilema som vi inte kommer nånvart med här hemma. D vill inte ta, men samtidigt tycker jag han ska de för hilmas skull.
Nån som tänker i samma banor?

Tvättstugan kallar!


Kommentarer
Postat av: anna

Tjabba!



Absolut det kan jag fixa! Du kan väll maila mig om önskemål och bilder :)



Ha en trevlig helg!

2009-11-13 @ 17:11:37
URL: http://declaar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om hon får det och ingen av er är vaccinerade kan ju ingen av er ta hand om henne ? så det är ju bra om ng gör det :) kram

2009-11-13 @ 17:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0