Ett problem

2009-11-15 @ 12:50:43
Halva söndan har gått o vi har inte hunnit  med annat än att städa av hela lägenheten, så nu är det bara skönt o va hemma. Kanske man kan slappa lite.

Vi har problem med vårat badrum, det liksom svämmar över o rinner ut över hela golvet. Härom dan när hilma bada o vi släppte ur vattnet så forsade de ut o ner i en springa vid dörren. Några minuter senare ringde grannen under oss på o sa att det droppade vatten ner hos henne. Samma sak hände nu när D hade duschat, men han stoppade de innan det kom till dörren. Det är ju inte så lätt o se själv heller när man står o duschar och har huvet fullt med schampoo.
O vi har rensat avloppet o vi har tagit den nån grej som ska sila eftersom det rann ner så dåligt. Men endå detta problem.
Så antagligen blir det o göra om i badrummet, o det blir ju kul om det blir fram till jul liksom. När man vill ha fint  här henmma så ska det gå omrking smutsiga skor som inte bryr sig om man städat eller inte.
Men det beslutet har vi ju inte sett om det ens kommer att ske så ja kan ju vänta med att klanka ner på skorna :P

Snart kommer dennis familj hit så det är bäst att göra sig iodrning lite så dom inte vänder i dörrn, man är ju inte direkt så snygg när man städat hela dan.

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Haha,ok tack då! =)

Ja de orangea (vet inte heller hur det stavas!) tycker jag oxå är kanonläckra!! De var mina favoriter!

2009-11-15 @ 13:13:07
URL: http://josepena.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj, va illa hoppas det löser sig! :/

Men för att svara på din kommentar: Fy fan vad mycket taco chips vi åt den kvällen! haha, du anar inte hur mycket jag saknar att umgås med dig. det är klart jag hör av mig när jag är hemma. ta hand om dig och pussa sönder pyret från mig! <3

2009-11-15 @ 23:37:10
URL: http://sscchh.blogg.se/
Postat av: linnea

Klart att vi inte vänder i dörren :P Vi vill ju in å se det lilla charm trollet. Det var kul att träffa dig med, det var länge sen. :) Du vet ju lite vad det är för häftigt jag går igenom just nu :) ha det bäst. :)

2009-11-18 @ 10:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0