sista dagen...

2009-05-07 @ 09:43:01
Ja idag är det sista dagen som tonåring, fyller ju 20 imorrn. Så nu börjar man ännu på en ny fas i livet. Vi ska vara hemma i bottna o fira mig imorn, så det blir att åka hem tidigare på eftermiddan och hjälpa till med o göra all mat o städa o allat som behövs. Kanske ska ta mej en tur på systembolaget? eller är det desperat kanske, hehe? inte för att jag behöver nån dricka men det är ju bara kul att gå in o kunna köpa nåt.

Har ju inte skrivit på några dagar, har inte mått så bra. Genom förkyld är jag och hilma har varit lite kinkig efter att hon fick sina sprutor i måndags. Så hon hade lite feber och lite ont, men nu är hon sitt vanliga jag igen, bara jag som är sjukling.
Dennis var hemma med Hilma alldeles själv igår igen, blir ju så stolt, var inne med pappa o handlade allt tills imorn och det var ganska skönt att få åka ensam utan barnvagnar och bilstolar. Men dennis klarade det galant här hemma =)

Är så nyfiken för dennis sa igår att han hade en överraskning till mig idag, så jag är lite spänd på vad det kan vara. Han brukar säga att han har överraskningar men sen att han skojar bara för att han vet att jag blir så nyfiken, men jag tror att det kan vara på riktigt denna gång, vi får väl se =)

Nee nu vill min kära dotter vara med mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0