imse, vimse..

2009-05-20 @ 19:17:15
Idag har jag och hilma varit uppe på babycafét och sjungit av oss lite, Hilma var tillockmed vaken större delen av tiden. De är ju lite roligare för mig när hon kan vara med i ramsor och sånt. Men skönt att hon sover också. Efter sången gick vi till mamma o käka lunch o så köpte jag alldeles för mycket kläder till Hilma för jag har nämligen insett att hon har växt alldeles för mycket så hon har knappt nånting att ta på sig. Så två timmar senare kom jag ut mätt och några hundra fattigare, hem till dennis som slutat tidigt idag och började fixa lite här hemma, det är så skönt att få lite gjort sånt som man inte hinner med annars när man är själv. Och hilma var så duktig och sov lite över en timme i vaggan, hon vill ju inte sova där annars.

Nu är det lång helg, och dennis är ledig på fredag så det blir ju lite som en minisemester för han. Inte för att vi ska göra nåt speciellt men det är skönt att bara  vara hemma o va med våran lilla familj tillsammans.
Nee nu ska jag gå o vika lite tvätt..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hilma kommer bli jättefin i de nya kläderna! :P

2009-05-20 @ 21:55:00
Postat av: Anonym

Jodå de va jag som va där... De va trvligt ställe..O skönt med barn i samma ålder.. Så dit lär vi gå fler gånger...

2009-05-20 @ 23:15:59
URL: http://mammapagang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0